emlékeztető

Aki esetleg lemaradt volna mindenről, annak továbbra is ajánlom magamat a Kultblogon. Januárban ezeket követtem el ott:

Album:

Seefeel – Seefeel

Isolée – Well Spent Youth

Fujiya & Miyagi – Ventriloquizzing

12″/ep:

Shifted – Drained

Samuli Kemppi – Cyclic Model

Mike Parker – Subterranean Liquid

Toddska – Toddska

Tommy Four Seven – Armed 3 / Ratu

Stateless – Assassinations

George FitzGerald – Don’t You

Plusz, ezek mellett készítettem interjút Appleblimmel, írtam olyan 2011-es lemezekről beharangozót, amiket nagyon várok, megjósoltam az év tánczenei trendjét és megemlékeztem Trish Keenanről is, akinek a halálát továbbra is nehéz feldolgoznom.

Reklámok
emlékeztető

Vélemény, hozzászólás?

