The Binary Collective, Joe Seven, Module Eight

D-Bridge kiadója, az Exit Records nekem jobbára periférián kívüli élmény, bár egy ideje a Bandcampen bele-belehallgatok az újdonságaikba (és konstatálom, hogy a drum and basst szeretem, de kis adagokban, módjával). Így követtem figyelemmel, hogy az elmúlt másfél hónap során három(!) nagylemezt is megjelent náluk (ezt megelőzően utoljára 2011-ben adtak ki albumot), ráadásul egy kicsit mindegyikbe beleszerettem:

Kísérleti és IDM áthallásokkal megbolondított, jellegzetesen brit fémzene, meglepő módon a háromból ez áll a legtávolabb tőlem (pedig fordítva kéne lennie), de még így is csomószor meghallgattam.

Tudományos electróval okosan felruházott pincezene, annak ellenére nem tudom megunni, hogy igazán kiugró szám nincs rajta, de az összhatás valami lenyűgöző.

Ez már hagyományosabb dnb-vizekre evező anyag, joggal van az autonomic megjelölés a tagek közt. Jellegzetesen disztopikus; nem tudom az expertek mit mondanak róla, de nekem évente egy ilyen jöhet.

The Binary Collective, Joe Seven, Module Eight

The Binary Collective, Joe Seven, Module Eight” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

